wtorek, 13 listopada 2012

wracam!

Hej! Jestem!...Ciężkie jest życie bez internetu..istny odwyk miałam. Wkurzam sie ze zawiodłam tych którzy zaczęli mnie czytać..a miało byc tak fajnie. Teraz juz mam internet ale bardzo ograniczony wiec nie wiem jak to będzie ale postaram sie pisać jak najczęściej..

Co do mojej formy to aktualnie jest ok chociaż przeprowadzka była stresująca i sporo podjadałam ale juz wróciłam na dobra drogę. Jak zwykle hantle, pompki, wygibasy i drążek :D...ale niestety hulahopka nie mam przy sobie. Tzn w tym mieszkaniu. Jednak znowu wynajmujemy bo nie zdążyliśmy znaleźć nic fajnego do kupienia. Mieliśmy problemy ...ale o tym opowiem innym razem. Tak w skrócie to mieszkanko jest cudowne, szkoda ze tylko wynajem,.. mieliśmy inwazje biedronek, a ja mam fisia na punkcie potraw z dyni i coraz więcej rysuje.. :). 
Mam wielka szafę z lustrem:)
Pozdrowionka!!!!

1 komentarz:

  1. Szafa z lustrem rządzi :)
    Dobrze, że wszystko się jakoś poukładało i jest nowe mieszkanko.

    OdpowiedzUsuń