piątek, 15 lutego 2013

masaż twarzy i gimnastyka mięśni twarzy - Face workout ...by zachować młodość cz.2 :D

Jak obiecałam poświęcam ten wpis ćwiczeniom, ale tym razem nie chodzi o zwykły trening. Moze zainteresuje Was to co sama odkryłam jakiś czas temu.  Zaczęłam sie interesować masażem twarzy a później ćwiczeniem mięśni twarzy zwanym jogą twarzy/faceworkout.
polecam masaż i ćwiczenia. Mysle ze jest to świetny sposób na zachowanie młodości i kondycji mięśni twarzy oraz poprawy jakości skóry dla starszych i młodszych.
Bez chemii i kosmetyków które są testowane na zwierzakach.
Na razie ciągle sie jeszcze informuje w tych tematach ale wiele już wiem. Na początek najlepiej  sprawić sobie jakiś fajny olejek np migdałowy czy jojoba, macadamia , ja na razie używam  dobrej a taniej oliwki  ktora ma w składzie dobrej  jakości olejek migdałowy, makadamia, jojoba, olej sojowy i słonecznikowy, a także witaminę E i żadnych konserwantów czy olejów mineralnych które zatykają pory (baby dream dla kobiet w ciąży).
 



Masuje, oklepuje, delikatnie uciskam. Widzę efekty, skóra jest fajniejsza, jakby mocniejsza ,
Czuje ze skóra jest bardziej elastyczna, promienista i chyba nie wyglądam na swój wiek..Nikt na razie nie zauważył ze jestem młodsza od męża o 4 lata a jak sie dowiedzą to nie wierzą.


  Oprócz masażu robię także ćwiczenia mięśni twarzy  np, punktowe uciskanie i robienie dziobków czy naprzemienne nadmuchiwanie policzków , wypowiadanie literek A O U I E... wyciąganie brody do przodu wypowiadając Y itp. Całowanie sufitu, lwie ziewanie, podciąganie dolnych powiek i kilka innych ..


 Ja robię te ćwiczenia mięśni twarzy juz chyba ponad 2 lata i jak na razie czas sie dla mnie zatrzymał. polecam.



Te kilka minut robienia śmiesznych min dziennie mogą zatrzymać czas lub  odmłodzić o kilka lat.

"Mięśnie twarzy różnią się od mięśni reszty ciała tym, że są bezpośrednio połączone ze skórą, która je okrywa. Oznacza to, że kiedy wiotczeją mięśnie, wraz z nimi wiotczeje też skóra. Jest to bezpośrednią przyczyną obwisania skóry, co z kolei prowadzi do tworzenia się np. fałd na górnych powiekach, worków pod oczami, czy podgardla. Jeśli ciało byłoby tak zaniedbywane jak twarz, wiele osób nie mogłoby nawet się poruszać. Zastanawiając się nad powodami takiego właśnie zaniedbania twarzy doszłam do wniosku, że większość ludzi całe swoje nadzieje pokłada w coraz to nowszych,: "cudownych" środkach. Istnieje co prawda wiele kremów, które poprawiają wygląd skóry, ale nie istnieje żaden, który poprawiłby kondycję mięśni twarzy." Eva Fraser



tutaj świetny filmik i  kilka innych informacji :


 "Pytanie, jak wyglądać młodziej spędza kobietom sen z powiek. Chcemy bowiem, aby nasza skóra była jak najdłużej jędrna, gładka i pełna witalności. Przedstawiamy nowatorskie ćwiczenia opracowane przez Emmę Hardie. Zobacz, jak własnoręcznie wykonać face-lifting i z dnia na dzień wyglądać młodziej." :

 http://wideo.onet.pl/styl-zycia-jak-wygladac-mlodziej-cz-1,85512,w.html

Tu sporo podstawowych informacji do poczytania i opisów prostych ćwiczeń a także odmładzającej akupunktury :

http://www.starzynska.com.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=28:trening-zamiast-botoksu&catid=8:zdrowie&Itemid=11

jeszcze o masażach:
http://www.femi.pl/femi/pl/masaz/masaze/twarzy.html 

Mialam więcej zapisanych  linków ale juz nie działają

Ja mam tez książkę tej kobietki która chyba to wszystko wymyśliła ale robię profilaktycznie tylko nie które ćwiczenia bo reszta chyba jest dla starszych w celu odmłodzenia.
ona (Eva Fraser) tu na tym filmiku ma 79 lat :


http://www.youtube.com/watch?v=A5MQhph569g

no i jej stronka :
http://www.evafraser.com/  

 mam tą książkę z ćwiczeniami  :
Ćwiczenia możecie sobie takze poszukać na chomiku i w ogólnie
- Face Lifting by Exercise Senta Maria Runge
- Facercise. Basic. Advanced
-  FlexEffect
Carole Maggio
- Carolyn Facial Fitness
 - Loulou's Facial Exercises
- Benita Cantieni
- Cynyhia Rowland  Facial Magic 
a tu kilka z nich na chomiczku:
 
przed ćwiczeniami należy natłuścić skórę :)
Stajemy przed lustrem i robimy głupie miny!! 

Chcecie poszukać same to wpisujcie Face worout, facial fitness, Face joga joga twarzy, Facial exercises, Flex effect... 

pozdrawiam i zycze udanego strojenia min :P 


 

8 komentarzy:

  1. Woooow...!! Nie no, od dzisiaj robię facial fitness :P Też w sumie wyglądam młodo jak na swój wiek (w tym roku kończę 28), ale chyba warto to zatrzymać na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam na ten post! :) Te ćwiczenia to świetna opcja na wypełnienie czasu między położeniem się do łóżka a zaśnięciem. Od dzisiaj zaczynam facefitness :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że zamieściłaś, te ćwiczenia. Ja sama mam 20 lat, ale przez moje błędy (opalanie bez filtrów pomimo tego, że mam cerę prawie białą jak śnieg) zaczynają mi się ukazywać wgłębienia w czole :/ Chociaż nawet dobrze, że tam, bo grzywka załatwi sprawę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale w blondzie Ci bardzo do twarzy, a możliwe, że rudy odcień się nie przyjmie. Na przykład mam znajomą fryzjerkę, która jest naturalnie blondynką i testowała różne odcienie rudości, ale w żadnym niestety nie wyglądała tak efektywnie jak w swoim blondzie. Ja się np. nigdy nie farbowałam i nie zamierzam. Pewnie moja uroda na tym by straciła :) Jak przymierzałam kiedyś peruki tak dla zabawy, to stawałam się zupełnie szarą istotą :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne porady, ten masaż twarzy to fajny pomysł.:P
    Dzięki za info, bo czekałam na tego posta.:))

    OdpowiedzUsuń
  6. http://bellitkaa.blogspot.com/2013/02/facefitness-w-piguce-rozdanie-ksiazek.html

    Może Cię zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ćwiczę z ksiazką pani Patrycji Kondrackiej mega efekty nawet się nie spodziewałam a dzięki temu blogowi dowiedziałam sie o ćwiczeniach twarzy polecam wszystkim ja mam 34 lata jej autorki program czyli tylko 12 ćwiczeń to super sprawa zajmuje mi to 17 mniut:)

    OdpowiedzUsuń
  8. na YT Azjatycki Cukier dodała filmik własnie o treningu mięśni twarzy. Chyba tez zacznę to robić :)

    OdpowiedzUsuń