piątek, 1 lutego 2013

FITmama na FB :)

hej!! 
dzieki za mile komentarze!!
To mnie zachęciło do kolejnego super treningu chociaż miałam działać co drugi dzień. Założyłam wreszcie ten fanpage na FB ..co za męczarnia...Ale przyda mi sie do motywacji i spowiadania z treningów i może po cos jeszcze. Jak wszyscy to wszyscy :
A teraz zabieram sie za ćwiczenia zanim mężuś wróci z pracy. 
acha, jeszcze przypadkiem znalazlam inna fotkę porównawczą z mojej metamorfozy.
Tu mialam ok 65kg

pozdrawiam!!!!!!!!

________________
ludziska, ratujcie, jak mam sobie tu znaczek "Lubie to" przykleić?
ja chyba jestem za stara na to wszystko...

__________________
już mam, jest na dole, dziękuje!!!

4 komentarze:

  1. Znalazłem linka jak to zrobić : http://najlepszedodatkinabloga.blox.pl/2011/12/Przycisk-lubie-to-i-strona-na-Facebooku.html sam chyba też z niego korzystałem, wszystko jest w miarę opisane :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i przy 65kilogramach wyglądałaś dobrze!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki. Ja miałam najwięcej tłuszczyku na udach i ramionach i chyba potrafiłam to maskować nawet.

      Usuń