piątek, 26 lipca 2013

aktywny i zdrowy tydzień :P + urodzinki :)

Trening zaliczony. Rozgrzewka,  20 min ćwiczeń w rytmie tabaty czyli przeróżne ćwiczonka 20 sek wycisku i 10 sek odpoczynku. Przysiady, pompki, podciąganie, brzuszki, hantle itp + rozciąganie. Zazwyczaj jem bardzo kaloryczne śniadanie ale dzisiaj wyjątkowo   mialam ochotę na  sałatkę z pomidorów i marchewkę, późnień jak zgłodniałam to sie rzuciłam na cały serek typu włoskiego. Na obiad zrobiłam sałatkę z młodej kapusty, ogórka  rzodkiewki, cebulki i świeżego koperku do tego dużo młodych ziemniaczków, jadłam to samo na kolacje bo zrobiłam całą wielka michę tej sałatki..


  Popijałam herbatką ze świeżego koperku, mięty z ogródka i cytryny.  Byly momenty ze z tej kapusty mnie brzuch rozbolał ale szybko przeszło. Niby prawie tylko warzywa  ale zjadłam tego wszystkiego bardzo duzo.
A wczoraj miałam pyszne leczo z jasną papryką...i dodałam chili i fasolkę bo miałam smaka na cos w meksykańskim stylu. Do tego kasza gryczana bo jednak takie pikantne wege-leczo przeze mnie przelatuje i migiem jestem głodna.

A na moje urodzinki jak zwykle zrobiłam gościom "sernik" z jogurtów i galaretek z brzoskwiniami na herbatnikach pełnoziarnistych.. Ozdobiłam  "żelkami" własnej roboty czyli w foremkach z tofifików.

taki serniczek jest dosyć lekki. Wszyscy go lubią. Zrobiłam im tez sałatkę z tuńczyka. Skromnie bylo ale rodzinnie. W sobotę wpadnie kilku znajomych. Znowu zrobię ten sernik ale sałatkę inną. Kilka lat nie robiłam w ogóle urodzin a ostatnio tak jakoś mnie wzięło na świętowanie :)

Fajnie bylo. I Paput ze mną świętował  To juz ponad 10 lat jesteśmy razem. Byl ze mną za granicą.  Kilka razy sie ze mną przeprowadzał. Towarzyszył mi w dobrych i trudnych chwilach. Traktuje go troche jak mojego pierworodnego bo on byl moim pierwszym dzieckiem hehe. Uciekam bo późno..

pozdrawiam i życzę miłego i aktywnego  weekendu.
ps. Linka, dziękuje za miły wpis o mnie na Twoim blogu !


11 komentarzy:

  1. Napiszesz, w jaki sposób robisz te żelki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ciekawie wyglądają:) czy to galaretka?

      Usuń
  2. galaretka wiśniowa i 250 ml wody. Nalewam łyżeczką do foremek i do lodówki albo na chwile do zamrażarki. Dzieci mówią na to żelki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. sernik wygląda apetycznie :) sałatki zresztą też, ale to oczywiste :)
    btw jesteś śliczną kobietką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :D
      No sernik smaczny. kiedyś jadłam. Teraz unikam cukru..no a galaretka niestety jest nie wegetariańska :(. Moze kiedyś jak znajdę specjalną galaretkę to upichcę wegetariańską wersje z dodatkiem jakiejś stewi czy coś...bo jestem przeciwnikiem słodzików.Albo po prostu dodam dużo słodkich owoców.

      Usuń
    2. Delecta ma wegetariańskie galaretki (nie ma żelatyny, jest za to karagen - niezbyt zdrowy podobno, ale jak raz na jakiś czas się zje, to nie powinno się zginąć ;) )
      http://www.delecta.pl/Produkty/Desery/Galaretki-do-pucharka/Galaretka-do-pucharka-smak-truskawkowy
      Albo samemu robić galaretki wykorzystując agar agar http://dziecisawazne.pl/galaretki-z-agar-agar/

      Usuń
  4. Ja robiłam galaretkę z herbatek owocowych:)

    A no i Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tabata: http://spartan7.pl/forum/index.php?topic=10.0

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj nixie;) - to ja vikiigus z BB - chciałabym Cię zaprosić na mojego bloga - pomagam w zberaniu pieniżąków dla małego Szymona i aktualnie do wylicytowania jest fajny poradnik Fitness dla Kobiet - byłabym wdzięczna o pomoc w rozporowoaniu wydarzenia - tym bardziej, że książka jak najbardziej psuje do stylu fitness, jaki Ty bardziej niż ja reprezentujesz - więcej : http://mamydopogadania.blogspot.com/2013/08/licytacje-dla-szymona-poradnik-fitness.html

    Pozdrawiam:) ps. Twój blog naparwdę stał się blogiem idealnej Fit-mamy:) Pamiętam jak tu zaglądałam jak zaczynałaś - juz wtedy było miło - uwielbiam te Twoje fotki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć :)
    Chciałabym Cię zaprosić do udziału w dietetycznym konkursie z okazji urodzin mojego bloga :) http://redandpale.blox.pl/2013/07/Konkurs-6-te-urodziny-bloga.html
    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń