niedziela, 22 grudnia 2013

świątecznie i brokatowo

hej, ja na małą chwileczkę, ostatnio nie mam czasu na porządny wpis. mężuś ma wolne, synuś mial L4 i caly czas spędzamy razem. Zrobiliśmy fajne anioły z masy solnej. To juz nasza tradycja lepienia przed świętami i później dajemy każdemu coś pod choinkę.

 Jakbym juz nie miała czasu przed świętami to życzę wszystkim Wesołych i błogosławionych świąt!!





 jak nie maluje caly rok paznokci to teraz przy okazji sie pobawiłam, czerń i srebrny brokat do zdobienia paznokci z rossmana (którym także ozdabiałam aniołki) .  a na sylwestra może sobie zrobię  kosmos na paznokciach :)


A ogólnie to jest bardzo dobrze, trzymam forme, jem dużo kaszy gryczanej i ćwiczę ostro żeby  dobrze wyglądać w sylwestra.  :)
Niestety mojego aparatu (Canon) nie opłaca sie naprawiać (obiektyw do wymiany) Ale za to dostałam kilka dni temu od taty jego stary telefon Sony Ercsson i tam jest duzo lepszy aparat niz w mojej starej noki. Niestety nie mam kabla do kompa :(

a dzisiaj kolęda!!!!! 

pozdrawiam!!

7 komentarzy:

  1. Piękne te aniołki:)

    Tobie również Wesołych, Spokojnych,Zdrowych i Pogodnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne aniołeczki;] Wesolutkich ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych,radosnych,rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz w takich kręconych włosach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, to po warkoczykach :) pozdrawiam

      Usuń
  5. Dziękuję! Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje Wszystkim za życzenia!!
    pozdrawiam i życzę jutro smacznej i zdrowej kolacji wigilijnej!!

    OdpowiedzUsuń