niedziela, 27 kwietnia 2014

ćwiczenia mięśni twarzy 1. - Naturalne powiększanie ust? :D

hej...obiecałam wiele wpisów jednak zacznę od  ćwiczeń mięśni  twarzy ale może podzielę to na więcej części, dzisiaj zajmę sie tylko  ustami :) Jak wiecie uwielbiam działać kompleksowo i tak samo jest w tym wypadku.



Wiecie ze można jednocześnie uwydatnić usta , ujędrnić policzki i ćwiczyć mięśnie brzucha!? 
Pierwsze, moje ulubione  i najbardziej popularne ćwiczenie ktore daje zarazem kilka korzyści.  :

1.Nabiera sie dużo powietrza i powoli wydmuchuje napinając brzuch. Pracują mięśnie ust, policzków a takze mięśnie brzucha. To ćwiczenie podobno zwęża talie i zachwalał je sam Arnold. Ale spinamy mięśnie na maksa. A poza tym nie musimy sie bać o obwiśniecie policzków na starość.

kolejne ćwiczonka (glupie miny) :
2. Uśmiechamy sie z zamkniętymi , zaciśniętymi ustami i wytrzymujemy 10-15 sekund

3. zaciśnięte usta przyciśnij zębami,

4. zaciśnięte usteczka unosimy  w stronę nosa

5. Chińczycy stworzyli taki smieszny gumowy przyrządzik do ćwiczeń przypominajacy gumowe usta, ale można to zastąpić choćby oponką z dziecięcego samochodzika..durnie to wygląda..ale działa,  wsadzasz takie gumowe kółko   miedzy usta i naciskasz hehe

6. Wypowiadamy literki O i U, OUOUOU...

7. Uśmiechaj sie z ustami naciągniętymi na zęby (to ćwiczenie  działa takze  przeciwko zmarszczkom)

-Usta można zwiększyć tez chwilowo szorując delikatnie szczoteczką i pastą do zębów,  lub smarując olejkiem cynamonowym lub chili (ale z umiarem bo piecze) Te metody poprawiają krążenie krwi. Podobno nie wolno stosować olejku cynamonowego w ciąży chociaż nie mam pojęcia dlaczego.

-Jest jeszcze jeden  sposób. Olejek Voluplus ktory zwiększa objętość komórek tłuszczowych. Ale z moich obserwacji wynika ze  wymaga on długiego czasu stosowania. U mnie, jak na razie dzięki niemu usta odzyskały młodzieńczą pełność i jędrność dokładnie tak jak oczekiwałam czyli są rzeczywiste minimalnie  większe, kontury złagodniały, juz jestem zadowolona ale kusi mnie na więcej,  zobaczymy co będzie za miesiąc :) .Zaobserwowałam tez ze odkąd skupiłam sie na pielęgnacji ust to rzadziej robią mi sie opryszczki mimo ze kilka razy byłam osłabiona (wtedy zazwyczaj atakuje) . Za jakis miesiąc jak zobaczę nowe efekty to dam porównanie.

-Najprostszym i najszybszym sposobem powiększenia ust  jest odpowiedni makijaż. Ja używam kredki w dosyć naturalnym odcieniu ust (szafir nr U-10), obrysowuje kontur i lekko wypełniam cale usta a wcześniej nawilżam usta pomadką ochronną.(wersja wieczorowa - kredka szafir U-4)



pozdrawiam !!!
ps- następne w kolejce będą oczy, czyli wszystko o pielęgnacji, makijażu i odmładzających ćwiczeniach..




5 komentarzy:

  1. Lubię takie ćwiczenia :-) sama stosuję kilka ćwiczeń na twarz :-) w końcu jestem po 30 :P a ćwiczyć można nie tylko ciało, ale i twarz

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje usta wydają się większe odkąd piję dużo wody:) Wcześniej były popękane i nie atrakcyjne teraz widać cały ich urok:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 rzeczywiście zachwalał Arnold,nawet pisałam o tym:) A reszta przyda mi się ,chociaz czy na moją twarz coś zadziała to nie wiem:D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie wpadłam na to, żeby ćwiczyć twarz:)
    fajne ćwiczenia i czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie muszę nic robić mam duże usta;D Może przez to,że uśmiecham się tylko z zamkniętymi ustami,a w ogóle się nie śmieję.P A może taka moja natura...Przez to mam smutny wyraz twarzy. Punkt 3, nie jest dobry,słyszałam,że jak się nie wolno nadgryzać ust zębami bo zmarszczki będą.

    OdpowiedzUsuń