sobota, 26 stycznia 2013

Nabytki (puder, żarełko), wpadka z henną i trochę przynudzania..

 Bardzo dziękuje za mile komentarze.

Ostatnio kończy mi sie mój puder z Blanchette, idealny, super jasny..Nie stać mnie na droższe ale on byl świetny. Kupiłam sobie taki z MIYO DOLL Face, także niedrogi. Niestety mimo ze wyglądał na jaśniejszy to jest ciut ciemniejszy..a może cieplejszy..nie mam pojęcia ale cos mi w nim nie pasuje. Ale nie narzekam..jeszcze zobaczymy. Moze to przez puszek/ poduszeczke, jest do 4 liter.
 Pudełko jest piękne, i lustereczko...



Uwielbiam jasna skórę.. lubię tez do tego kontrastowe dosyć ciemne brwi. Zawsze maluje cieniem  w kolorze ciemnego zimnego brązu za pomocą pędzelka. Ale ostatnio zrobiłam sobie krzywdę. Postanowiłam ze dam odetchnąć skórze pod brwiami od częstego malowania wiec kupiłam sobie henne..Pomyślałam ze grafitowa nie bedzie taka ciemna..a tu jak na złość brwi wyszły mi jak węglem malowane, masakra...Ale z czasem są łagodniejsze i nawet nie narzekam..nawet ma to swój urok..jasna skóra, jasne włosy i ciemne brwi :) Kiedyś jeden  kolega powiedział ze mu sie to bardzo  podoba. taka porcelanowa laleczka. Na szczęście mam odrosty i to sie tak nie rzuca w oczy. Włosy zafarbuje jak brwi zbledną. Następnym razem kupie brązową i wymieszam z tym grafitem.

Ostatnio rodzinka obdarowała mnie całą masą owoców i bakali, dostałam tez znowu prawdziwy polski  gryczano-lipowy miód od babci (ma znajomości ) Cos wspaniałego dla dzieci. Mama jeszcze dorzuciła pesto. Nie popieram potraw z torebki ale tam niema żadnej chemii, same zioła i przyprawy.:




Dopiero dzisiaj rozebrałam choineczkę :)





A tak ogólnie to u nas przeziębienie..i zdychamy. mało ćwiczę, jedynie sie czasem podciągnę, a wieczorem kilka pompek machnę..
Doduś na sankach jak wracaliśmy od lekarza i Milusiowe stopy! :
Mój tata zmodyfikował te stare sanki i dokręcił siedzenie z mojej starej huśtawki (tej z której mam drążek do podciągania hahaha )


pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Nie ma to jak kreatywne wykorzystanie huśtawki ;D

    Ja bym się bała zrobić sobie hennę na brwiach, w obawie, że brwi będą za ciemne, a mam ciemne włosy! ;)

    OdpowiedzUsuń