poniedziałek, 5 sierpnia 2013

dla Szymonka :)

hej!!! 

Chcecie zrobić cos dobrego dla małego chłopczyka a przy okazji zdobyć  FIT książkę?
 zajrzyjcie TU !! 


a ja własnie skończyłam ćwiczyć..czuje sie cudownie!! Dzisiaj to samo co wczoraj czyli trening w rytmie tabaty  w 5 częściach  Czyli jedna tabatka z przysiadami (4 min), druga z brzuszkami, trzecia z hantlami, czwarta z podskokami a piąta znowu brzuszki +  porządna rozgrzewka, lekkie wygibasy wyciszające  i rozciąganie .acha i jeszcze korekcyjne na kręgosłup i barki :)


milej nocki!!!

6 komentarzy:

  1. Link nie działa... :(

    Przy okazji chciałam się podzielić pomysłem na kreatywną zabawę z dzieciakami:
    http://www.jugglingwithkids.com/2012/01/butterfly-snacks.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama wymysliłas ten trening Tabaty czy z jakiegoś filmiku? Ja przeważnie Tabatę ćwicze z Fitappy lub z Fitness Blenderem i też są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sama sobie ułożyłam i mi sie spodobało :) . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. otagowalam Cie do pewnej gry ;)
    bardzo jestem ciekawa 7 faktow z Twojego zycia ;)
    http://www.mokah-blog.blogspot.com/2013/08/otagowana-ponownie.html

    pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń