poniedziałek, 30 września 2013

ach te śluby :)

Wczoraj byl piękny rodzinny dzień  Byliśmy u babci na obiedzie. Byli rodzice i mój młodszy brat z żoną. Pokazali nam album ze ślubu i skrócony film. I znowu te emocje... to byl najpiękniejszy ślub na świecie!. W takich momentach zdaje sobie sprawę jak ważna jest rodzina i ta nasza rodzinna atmosfera..  Niestety na razie nie dostaliśmy płytek bo jeszcze nie gotowe. Pożyczyłam aparat od taty i zrobiłam kilka zdjęć albumu.


 cala rodzinka  i Karinka :P:)

i tak dla porównania wygrzebałam moje stare zdjęcia :)
teraz wiem ze byłam ustrojona jak choinka ale ja nigdy nie umiałam sie ubrać haha




a tu moja przyjaciółka :


i kuzynka.. która jesli chodzi o urodę to jest moim totalnym przeciwieństwem. ja mam słowiańską bladą gębę a ona jest jak piękność z meksykańskiej telenoweli i to z natury a nie solarium.


pozdrawiam 
Jak będę miała więcej zdjęć ze ślubu brata to jeszcze wrzucę kiedyś.

10 komentarzy:

  1. Jesteś śliczna laska i nie gniewaj się, ale muszę to dodać- z wiekiem piękniejesz, serio, ale to chyba dobrze, prawda? :)
    Na rodzinnym zdjęciu wyglądasz fenomenalnie. Chciałabym zapytać: jak Ty to robisz, ale przecież wiem jak bo cały blog o tym właśnie jest.
    Całuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki :D, no staram sie pracować nad każdą częścią ciała . pozdrawiam

      Usuń
  2. Przepięknie wyglądałaś. Na swoim ślubie jak i na ślubie Twojego brata:)

    A z tą bladością to wiem o czym mówisz:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna pamiątka, ja ostatnio przeglądałam zdjęcia i film ze ślubu siostry, który był 10 lat temu i powiem że i popłakałam się ze wzruszenia i ze śmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ah te śluby, potańczyłabym na jakimś weselu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się tez strasznie twoja uroda podoba! i straaaasznie ci jej zazdroszczę :D :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje! ale to cuda makijażu tylko hehe :P pozdrawiam

      Usuń