środa, 25 czerwca 2014

ideolo (zdrowe żarełko)

hej, ostatnie zdrowe nowinki.  - czereśnie!!! na prawdę drzewo nam pięknie obrodziło. te wcześniejsze z innego drzewa sie nieudały bo przez deszcz byly male i popękane a te drugie idealne. Zrobiłam tez kompocik dla męża.



truskawy...nie mam zaufania do nie naszych   ale od czasu do czasu kupujemy i robimy np sorbety, koktajle albo jemy same. Dzieciom zmiksowane zmieszałam z galaretka i zamroziłam w pojemniczkach na lody z patyczkami. dzięki galaretce lody nie kapią jak sie rozpuszczają. 

Skrzyp polny, Zbierałam dwa razy, mam spory zapas hehehehe

wysuszone i pocięte dodaje do zielonej herbaty, później przelewam przez siteczko


Domowe zdrowe ciasteczka "pierniczkowe" dla dzieci. Pychota .Sklad: miksowane płatki owsiane, troche sody, przyprawy korzenne. jajka, banany, troche oleju. Jesli chodzi o ilości to robiłam wszystko na oko, jajca zmiksowałam z bananami i dodałam do reszty. taka papkę  dawałam łyżką na papier do pieczenia i do piekarnika na jakieś 170° na paręnaście minut..  Juz kiedyś robiłam bez oleju i tez wyszły. Robie to tez często jako naleśniczki z dodatkiem mleka zamiast oleju na patelni. Nie trzeba płatków miksować wtedy ładniej to wygląda a nie jak..nie powiem co :P



I jeszcze cos fajnego, skorzystałam z rady kogoś na forum i dodałam do odzywki troche gencjany (fioletu) i kolor jest bardziej naturalny..przynajmniej tak mi sie wydaje. będę tez farbować odrosty za niedługo. Zawsze dłużej czekam ale jest lato i chciałabym   wyglądać bardziej świeżo bo przy odrostach włosy szybciej wyglądają na tłuste.   


A ogólnie u  mnie ideolo.. jak to szef pingwinów gada :P   ..chociaż trochę za często mężuś kusi mnie na "meczowe piwko" :P, ale ćwiczeń nie odpuszczam. Nawet fajnie sie ćwiczy podczas meczu bo tak szczerze mówiąc az tak mnie to nie obchodzi żebym śledziła każdy ruch. Podoba mi sie tez ta atmosfera i ze mężuś taki wyluzowany (tak normalnie to bardzo rzadko pijemy) 
Za niedługo opowiem o ciekawej książce i przypominam o konkursiku.
pozdrowionka!!

9 komentarzy:

  1. Te ciasteczka wyglądają jakby były z kakao ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. banany ciemnieją no i jest troszke korzennych przypraw cynamon itp, Z kakao tez robilam ale wersji nalesnikowej i tez bylo pyszne. pozdrawiam

      Usuń
    2. Muszę takich spróbować. Dziękuję za przepis.:) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Mnie bardzo ciasta zaintrygowały, szczególnie że uwielbiam pierniki i szukam ich zdrowych zamienników- ah ah...kiedy to ja piernika jadłam ostatnio z 2 lata temu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam piernikowe zapachy i smaki. Pewnie i Twój przepis mi przypasuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego na każdym zdjęciu zakrywasz nos? Masz krzywy, brzydki, z pryszczami czy co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh nie :), po prostu nie chce sie tak całkiem pokazywać..lubię sie tak ukrywać troche..to takie romantyczne i tajemnicze hehe..ale uśmiałam sie. kurcze..a może wszyscy tak myślą ze mam nos czarownicy?! masakra, chyba musze sie czasem pokazac cala :P pozdrawiam

      Usuń