czwartek, 30 sierpnia 2012

26. przeprowadzka :)

Nie będzie mnie jakiś czas. Moze nawet 2 tyg bo mamy pewne problemy. Przeprowadzamy sie w końcu. papa
jeszcze Was postraszę moja bladością, aktualną formą, bałaganem i sianem na głowie (bo świeżo po myciu) ;P
 Fotka prześwietlona ale i tak jestem blada jak ser :D

 A buciory na razie kupiłam takie zwykle, tylko 9 cm-etrowy stabilny obcas, platforma 1,5cm, całkiem lekkie i wygodne..  tanie. Do pięknych nie należą  wiec nie będzie zal jak sie rozlecą a na te wymarzone jeszcze przyjdzie czas. dziękuje za rady. 

Milusia już porwała.


pozdrowionka

5 komentarzy:

  1. Oj chciałabym tak wyglądać... dlaczego mam taką leniwą dupę:P

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju jak patrzę na ten brzuch a potem na swój to czuję jak "oczy mi się pocą" :D

    WHY?!
    Świetnie wyglądasz i podziwiam Cie na wytrwałość!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzisz jakie my podobne? :D
    I bardzo dobrze :) :*
    Żebym jeszcze miała Twoją kondycję i ciałko <3 to już by było SUPER!

    HAHA urocze stópki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana nominuje i zapraszam do zabawy versatile blogger
    http://annowa.blogspot.com/2012/09/versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń