czwartek, 2 sierpnia 2012

15.Troche o wlosach, Shakirowe inspiracje

Na prośbę napisze tez o moich włosach. Zawsze miałam dosyć gęste i prawie cale życie długie. Zawsze używam jakiejś taniej odzywki  do spłukiwania bo bez niej się elektryzują.  Chyba używam zlej szczotki. Od czasu do czasu (co 2-3 mycia) smaruje na kilka godzin lub na noc oliwką z baby dream dla kobiet w ciąży- cudo do wszystkiego. Dzięki niemu nie mam tez rozstępów  no i rozdwojonych włosów:).
 Używam także do masażu ciała i twarzy.
 " Olejek do pielęgnacji ciała dla kobiet w ciąży babydream. Pomaga zapobiegać rozstępom, zawiera wysokiej jakości olejek migdałowy, macadamia, jojoba, olej sojowy i słonecznikowy, a także witaminę E, nie zawiera olejów mineralnych, barwników i konserwantów. Olejek perfumowany, nie zawiera alergenów. Produkt przetestowany dermatologicznie."



Do olejowania używam także olejku z alterry - migdały-papaja lub olejku rycynowego na końcówki.
Myje letnią wodą, nie używam suszarki, sama farbuje i przycinam bo na fryzjerach sie zawiodłam a poza tym szkoda kasy  :P
 Do niedawna  farbowałam LOREAL RECITAL PREFERENCE Z2 STOCKHOLM
ale w związku z tym ze musze oszczędzać to przerzuciłam sie na  Schwarzkopf Palette Deluxe 218 Srebrzysty Blond, bo jest ok polowe tańszy.. Są podobne, jednak loreal- kolor bardziej naturalny i na pewno kiedyś do niego wrócę. No a ta tańsza przynajmniej nie daje tak amoniakiem.

Czasem lubię zapleść warkoczyki, wtedy mam szopę jak Shakira :)
Długo eksperymentowałam żeby uzyskać efekt Shakiry ale najlepiej udało sie to gdy na wilgotnych włosach zaplotłam dwa warkocze od samej góry i zostawiłam na noc.
Co do upinania włosów to cale lata spinałam tak jak na pierwszym zdjęciu ale w końcu na stare lata przekonałam sie do końskiego ogona. Troszkę głowa boli bo nie jestem przyzwyczajona ale myślę ze mnie to ciut odmładza. I tu inspiracją była Shaki.
Tu fotki z wiosny i jedno aktualne z kwiatem we włosach..uwielbiam kwiaty we włosach..  :)


No i ważna sprawa...zmieniam nazwę...Moze i jeśli chodzi o sile fizyczną to mam cos z SuperHiperMamy ale tak w życiu to ostatnio sobie nie radze..synek to taki słodki nadpobudliwy  łobuz...Niekiedy miewa takie dni ze jest nie do opanowania... Nie jestem super-hiper.. jestem co najwyżej FIT... Dlatego zmieniam pseudonim z SuperHiperMamy na Shak.. od mojej największej motywacji..inspiracji Shakiry :) Podziwiam ta kobitkę..sława nie odwaliła jej do głowy. jest taka słodka..

pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. dziekuje:) padlam jak zobaczylam te zdiecia:)nie no wlosy rodem z hollywood naprawde sa booooskie:)wogole piekna kobieta z Ciebie!!!!ja kiedys mialam piekne bujne loki po porodzie drugiego dziecka i stosowaniu antykonpepcji podejrzewam mam piorka, i mam wrazenie ze ze 3/4 mi wypadlo jak patrze na zdiecia sprzed 2 lat to mi sie plakac chce hehehhe ale coz walcze o ladne zdrowe wlosy co ciekawsze po drugim dziecku wlosy zczely mi sie prostowac nie wiem czy to mozliwe ale u mnie z jakiegos powodu tak sie dzieje pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo, bardzo dziękuje, a zapomniałam Ci napisać ze ciąże nie wpłynęły na moje włosy. Miałam w życiu moze 3-4 okresy większego wypadania ale to jako nastolatka. Hormonów nigdy nie brałam. Nie wiem.. moze to geny po dziadku :) pozdrawiam

      Usuń
  2. kupiłam ten olejek, cudny zapach, posamrowalam sie zaraz po kapieli i mialam nieziemsko miekka i gladka skore musze na wlosy sprobowac jestem ciekawa jak Ty to robisz shak???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie ze Ci służy ta oliwka :). Co do włosów to ja staram sie nie nakładać od samej głowy. Podobno dobrze jest olejowac na wilgotne włosy bo jest lepszy efekt. ja robię na sucho i później zaplatam dwa warkocze, śpię na ręczniku żeby nie potłuścić pościeli. Ale ostatnio tylko nakładam ten olejek ok 2-3 godzinki przed myciem i tez jest dobrze. Trzeba dobrze spłukać a na koniec polać chłodną wodą żeby zamknąć łuski włosa (tak mi sie obiło o uszy kiedyś i tak robię) :) pozdrawiam

      Usuń
    2. czyli jak dobrze rozumiem trzeba go zmyc? jakims knkretnym szamponem czy wszystko jedno? jesli ten zapach ma zagoscic na moich wlosach to bede w niebo wzieta jestem po uszy zakochana w zapachu tego olejku:)polecasz jeszcz jakis fajny produkt?pozdrawiam serdecznie i z niecierpliwoscia czekam na kolejny wpis
      ewa

      Usuń
  3. masz takie cudowne włosy że nie mogę no :) <3 cudowne i ten kolor, chciałabym mieć taki ciepły, jasny blond...:)

    OdpowiedzUsuń