środa, 18 lipca 2012

9. jak ujarzmić łobuza?!

poświęcić mu jeszcze więcej czasu..
 co wcale nie jest takie łatwe bo maleńka tez potrzebuje uwagi. ale ostatnio nawet mi to wychodzi. Duzo więcej sie wygłupiamy. Takie wygłupy na łóżku, noszenie na barana, chowanie, gonienie sie bywa wyczerpujące niczym dywanowe ćwiczenia..
 i jak tu nie byc FIT przy nich? 
ale sa tez obrażenia..siniaki (oczywiście u mnie), dzisiaj nawet skoczył mi na kręgosłup...ała, ale za to po brzuchu może skakać do woli bo mięśnie mam twarde :)
Ostatnio tez częściej przebywamy razem w kuchni, rysuje, a ja gotuje i on mi pomaga, wtedy sie wycisza.

ostatnio nawet nawlekaliśmy makaron literki na nitkę i zrobiliśmy dla mnie bransoletkę (na urodziny)
ciesze sie ze wreszcie przyszedł czas na  takie bardzo zręcznościowe zabawy.

A najlepsze jest to ze istniejemy także w świecie bajek :)
Ostatnio patrze na kapsla z bobofruta
 -oooo  Dorianek :)  
 ucieszył sie i sie z tym kapslem nie rozstaje.
a dzisiaj przeglądał gazetkę z biedronki i mówi
 - ooo mama tu jest :

No faktycznie jakieś podobieństwo jest ,
 ta blada twarz, proste brwi,  długie jasne włosy.. 
fajnie jest byc księżniczką dla swojego synka :D 
ciekawe kim jest tatuś  w bajkowym świecie? ;P



no a tak ogólnie to nie zawsze jest jak w bajce, czasem mam dość (psychicznie, ale tylko czasem), czas leci, mieszkania nie ma, pracy tez..ale odłożyłam poszukiwania na  później, po przeprowadzce. Synek często atakuje siostrzyczkę, naskakuje, krzyczy i ona ma tego dosyć..ja tez, dlatego muszę jeszcze więcej czasu im poświęcać.. Staram sie cieszyć drobiazgami, dziećmi, mężusiem.. chociaż on wiecznie wpatrzony w tego wypierdka laptopa..i czasem mam wrażenie ze mnie nie docenia, myśli ze z dziećmi to tak łatwo..ale ogólnie nie narzekam, jest kochany wiec mu to wybaczymy.


Moja aktywność fizyczna ostatnio jest  wielka, mam moc, dużo mocy do ćwiczeń :)


pozdrawiam !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz