środa, 25 lipca 2012

12. PIN-UP-MAMA

Urodzinki były cudowne!
 Moja stylizacja wszystkich zaskoczyła, ale pozytywnie. Pewnie sie zastanawiali co jej strzeliło do głowy na stare lata. Tylko tata nie skumał ze to Pin up, powiedział : "świetnie wyglądasz, jak Niemka z biesiady piwnej" 
yyy od dzisiaj mówcie mi Helga.... :)


No i dostałam najpiękniejszy kwiat w moim życiu. Ogromniasty słonecznik!! od przyjaciółki która zawsze pamięta o naszych urodzinach, o tym ze uwielbiam zółty kolor...itp a ją tak strasznie   zaniedbuje...ale jestem taka zakręcona..
 FITmama tez potrafi byc seksi jak nie macha hantlami akurat i mięśni nie pręży :P


bluzeczka i sztruksowa ciężka spódnica to ciuchy od mamy..nie wiem ile to ma lat może 40 ale jest jak nowe. Nie mam pojęcia czy to pasuje bo nie znam sie na modzie ale czułam sie w tym świetnie..tak super kobieco bo podkreśliło mi talie która mam słabą.
Mężuś byl pod wrażeniem.

 Jak czekaliśmy na gości to ktoś zapukał i byłam pewna ze to babcia a tu patrze, facet z jajami (chłopak który sprzedaje jajka). Facet zdębiał jak mnie zobaczył, pewnie pomyślał skąd ona sie urwała albo co za bal przebierańców. Nie wiedziałam co powiedzieć, spytałam sie o cenę jajek.50 gr za jajka od szczęśliwych kur? cos podejrzanie mało.
Uśmialiśmy sie oboje.

 moja "meduza" wiśniowo jogurtowa ze świeżymi brzoskwiniami i winogronami.
i sałatka warzywno makaronowa.
 

mężuś na wieczór zaskoczył mnie jeszcze jednym prezentem. no i było bardzo romantycznie ^^
ale to juz zachowam dla siebie :P

A ja kończę z cukrem!! niby ogólnie  jem zdrowo ale ostatnio bylo coraz więcej ataków na słodkie. Jesli chce byc zawsze fit i dłużej młoda to muszę jeszcze bardziej zadbać o zdrową dietę. 
Takie argumenty najbardziej do mnie trafiają. 
 Wczoraj jeszcze ostatni raz pokosztowałam dobroci ale treningu sobie nie odpuściłam :D Dokładnie rok temu dostałam od mężusia moje ukochane hantelki. To najbardziej wykorzystany prezent jaki kiedykolwiek dostałam.


Jedna impreza już za mną, i jeszcze dwie..a co ! po jednej na każdą dyche ;P. W piątek przychodzą znajomi na moje ciasteczka owsiane a w sobotę ognicho w ogrodzie!!!

trzymajcie sie zdrowo!!!
pozdrawiam kolorowo!



2 komentarze:

  1. Świetnie wyglądałaś w tej stylizacji;)
    No to spóźnione Wszystkiego Najlepszego :*

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń