wtorek, 24 lipca 2012

11. TE urodziny i mój bzik na punkcie masaży i masażerów przeróżnych

Stało sie.. 
znowu jestem starsza, niby sie przejmuje bo to taka dziwna, przełomowa liczba ale jednak nie, sama nie wiem. Bardziej bałam sie tego wieku mając 20 lat..śmieszne..Czuje sie na co najmniej 5 lat do tylu. Z wyglądem  chyba tez nie jest tak źle. Jeszcze wczoraj przed spaniem wysłałam zgłoszenie na pewien konkurs haha , ( a co..przecież  wczoraj byłam młodsza ;P ). Wiem ze nie mam szans z tymi młodszymi a poza tym konkursy esemesowe są niesprawiedliwe bo wygrywają  osoby o największej liczbie znajomych. Nie wiem czy to była taka desperacja z mojej strony..zrobić cos szalonego jeszcze na kilka minut przed TYMI urodzinami. Może chcialam sobie udowodnić ze jeszcze sie do czegoś nadaje. Rzeczywiście cos dzisiaj sie we mnie zmienia. Nawet gdzieś tam w sercu coraz bardziej marzy mi sie Tymuś ..ale przecież trzecie dziecko miało byc adoptowane!. ostatnio z mężusiem byliśmy troche nie ostrożni ale nie przejmujemy sie tym. Właściwie to przydało by mi sie jeszcze 5 lat odpoczynku od niemowlaczków ale co będzie to będzie.
Ciekawe jakby wyglądał Tymuś  ?
a to moje maleństwa w tym samym wieku ok 2-3 miesiące :
 

Wypad do rodzinnego domu sie udał, jak zawsze (co tydzień), było super, rodzice nawet wyciągnęli stary namiot z którym zawsze jeździliśmy na wakacje. Tyle wspomnień... dzieci znowu  jadły porzeczki z krzaczka i wyrywały z ziemi młode marchewki jak my kiedyś.



ostatnio teściowa dala mi kilka "przedwojennych" bluzek ;P, najpierw sie krzywiłam ale w połączeniu z super przedwojennym paskiem mojej mamy wygląda całkiem ok, jestem w stylu vintage och ach..;P

 Dzisiaj tez planuje przebrać sie w starym stylu, pin up girl..stara ale nowa czerwona spódnica od mamy, biały top sprzed lat (od mamy wszystko jak nowe) czerwona chusta i koczek..ale zaskoczę  rodzinkę hehe.




 a tu  obiecane, moje  narzędzia tortur do ciała i twarzy :

i jeszcze rano używam masażera pod oczy z avonu, kiedyś wibrował ale sie zepsuł. mam go w lodówce i jest fajnie chłodny.

i jeszcze to dziwactwo : 
" masażer do okolicy oczu" który wygląda jak śmieszny wibrator hah, jest genialny do relaksu mięśni po gimnastyce twarzy i świetnie uzupełnia normalny  masaż tym olejkiem z alterry.
Na dwie baterie paluszki. Nadaje sie tez do masażu głowy  dla ukrwienia i odżywienia cebulek :)
az ciary przechodzą...
i to cos  ma oczy!!!

zamówiłam kiedys za ok10 zl na allegro.

pozdrawiam








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz